Chiao.

Blog ni banyak memori. Ada yang pahit, banyak yang manis. Daripada zaman rasa awkward nak menulis, sampailah rasa macam semua blogger tu jiran tetangga, sampailah sekarang, rasa awkward tu datang balik. Daripada usaha gigih blogwalking sambil tinggalkan jejak dalam komen atau chatbox dengan ayat tipikal (kalau ada yang masih ingat) "Hey, I'd like to invite you to my blog. No government tax included.". Lebih kurang macam tu lah ayat poyo aku dulu. Pffft.

Berkenalan dengan semua orang. Buat lawak bodoh, cerita benda yang tak patut diceritakan. Mencarut sana sini. Buat macam ini dunia aku. Padahal tak pun. Perkara yang paling best ialah, aku discover banyak benda bila buat blog ni. Banyak, yang tak mampu aku ceritakan dalam satu post. (Dahlah banyak, pastu boring. Korang kan nak content yang vulgar 24 jam. Kang tak menepati citarasa, terus unfollow aku.)

Luqman, Zainal Alieff, Dila, Dean dan lagi sorang dah lupa. Azam kot. Konon-konon nak buat famous blogger alliance. Jadilah jugak. Aku ingat korang keluar pergi mana tah lepas haritu. Thanks jemput aku, walaupun tahu prinsip anonymity yang aku pegang sangat kuat. 

Aku tak rasa sesiapa pun tahu, siapa aku sebenarnya. Walaupun aku rasa tak ramai yang nak tahu, tapi lantaklah aku nak tulis. Rasa nak gelak. Rasa nak semua lah. Haha. 

So, sampai di sini saja Amirul Rezza. Malas nak main permainan teka-meneka. Buat yang dah tahu, diamkan sudah. Buat yang tak tahu, nanti aku bagitahu (janji sama lepas 4 tahun tak pernah bagitahu LOL). Lepastu nak ucapkan syabas kepada yang dah berjaya copy karangan-karangan aku di blog lagi satu. Rasa nak letak pistol kat kepala sebab menyesal dengan kebodohan diri tak letak Nuffnang kat blog tu. Haha jk. Jadi...

Terima kasih. Terima kasih. Terima kasih semua. 

No comments: